JOUW NIEUWE CADEAUKAARTSHOP!

×

Klantenservice


Meest gestelde vragen

Heb je vragen over het gebruik van jouw kaart, het bestellen of het ontvangen van jouw bestelling?

Bekijk de lijst met veelgestelde vragen hieronder en je vindt zeker het antwoord dat je zoekt.


Gebruik

  • Bij een fysieke kaart zit de pincode verborgen onder een laagje krasbare inkt op de achterkant van de cadeaukaart. 
    Om de pincode zichtbaar te maken, krast je eenvoudigweg de schraaplaag lichtjes met een muntje. 
    We raden je aan geen scherpe voorwerpen te gebruiken, omdat je hierdoor de pincode kunt beschadigen. 
    Bij een digitale cadeaukaart is de pincode direct zichtbaar op het te printen document, zonder dat er gekrast hoeft te worden

  • Als de pincode niet meer zichtbaar is op de cadeaukaart, neem dan contact met ons op via onze contact pagina onder vermelding van het serienummer dat je op de achterkant van jouw fysieke kaart vindt (er zal ook een foto van de kaart worden gevraagd).
    We zullen je binnen enkele dagen ofwel de pincode bezorgen ofwel een nieuw kaartnummer en pincode bezorgen die overeenstemmen met het laatste saldo dat op de kaart is geregistreerd. In dit laatste geval wordt jouw oorspronkelijke kaart gedeactiveerd.

  • Alle cadeaukaarten hebben hun eigen vervaldatum. Kijk op de pagina van onze contact pagina die overeenkomt met de kaart van jouw keuze. Daar vind je de geldigheidsperiode van de kaart en andere informatie
    Je kan ook informatie over de geldigheidsperiode vinden in onze algemene voorwaarden
    De geldigheidsdatum gaat in op het moment dat de kaart ofwel in de winkel werd gekocht of na aankoop op de website en dat deze verstuurd is. Wanneer je een cadeaukaart ontvangt, kan je op onze site de geldigheidsperiode en het saldo checken. Ga naar onze Saldo check pagina

  • We onderscheiden drie soorten cadeaukaarten:
    Single-brand cadeaukaarten kunnen worden gebruikt in winkels of op de website van het merk.
    Cadeaukaarten voor directe betalingen kunnen worden gebruikt bij partners die de kaart accepteren. De lijst met acceptanten staat op de kaart vermeld en is ook te vinden op de website van de kaart.
    Cadeaukaarten met een keuzemogelijkheid werken door jouw kaart naar keuze om te zetten in één of meerdere kaarten die je selecteert op de website van keuze-cadeaukaart en volgens het bedrag dat beschikbaar is op de kaart.
    Al deze informatie is beschikbaar op de informatiepagina van elke kaart op onze website.

Bestellen

  • Selecteer de cadeaubon(nen) van jouw keuze op de productpagina van onze website, voeg de gewenste waarde en product toe aan het winkelwagentje.
    Je kan aan de kaart een specifieke gelegenheidsverpakking toevoegen vanaf onze productpagina .
    Zodra jouw selectie compleet is, gaat je naar jouw winkelwagen en begint je met de betalingsprocedure.
    Je kan een account aanmaken op de website als je van plan bent om regelmatig cadeaubonnen te bestellen op onze site. Klik dan op de knop "account aanmaken" en kies jouw wachtwoord. 
    Als je een bedrijf bent vul je de bijbehorende gegevens in en kijk je op onze Zakelijk pagina om te zien of je nog meer voordelen kunt krijgen.
    Controleer en voltooi jouw bestelling en betaal met IDeal.

  •  Het bedrag hangt af van de cadeaukaart van jouw keuze. Ga naar de productpagina en je ziet het bedrag dat je op de kaart kunt zetten tussen een minimum- en maximumwaarde (meestal tussen €10 en €150).

  • We bieden verschillende verpakkingen voor speciale gelegenheden. Je kan een verpakking naar keuze selecteren op onze productpagina en deze toevoegen aan jouw winkelmandje.
    De kosten van de verpakking worden aangegeven op de productpagina.

  • Er zijn alleen verzendkosten voor fysieke producten en er zijn geen verzendkosten voor digitale producten.
    De verzendkosten worden aangegeven op de productpagina en je kan deze ook terugvinden in jouw winkelmandje.

  • Er wordt automatisch een factuur verzonden naar het e-mailadres dat werd opgegeven in jouw informatiegegevens.
    Als je een bedrijf bent, maak dan een account aan met vermelding van je BTW- en KVK-nummer, zodat deze op de factuur worden vermeld.

  • Er wordt automatisch een factuur verzonden naar het e-mailadres dat werd opgegeven in jouw informatiegegevens.
    Als je een bedrijf bent, maak dan een account aan met vermelding van je BTW- en KVK-nummer, zodat deze op de factuur worden vermeld.

  • Ja, er wordt een paar minuten nadat de bestelling is betaald een orderbevestiging naar jouw e-mailadres gestuurd.
    Controleer jouw e-mails en misschien jouw spam. Als je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via onze contact pagina.

Betalen

  • Bestellingen kunnen worden betaald met iDeal.

  • Bestellingen moeten worden betaald voordat ze worden verzonden.
    Als u een bedrijf bent met een geregistreerde account op onze website, ga dan naar onze Zakelijk pagina en neem contact op met het Zakelijk team op hun e-mailadressen om te zien wat er specifiek voor u kan worden geregeld.

  • Als je een fysiek product hebt besteld en de verzending heeft plaatsgevonden, kun je je bestelling niet annuleren.
    Als je bestelling is verzonden, bekijk dan het gedeelte over terugkrijgen.
    Houd er rekening mee dat digitale producten niet geruild of gewijzigd kunnen worden. Ze kunnen worden geannuleerd als ze ongebruikt zijn, kijk hiervoor in de sectie terugbetaligen

  • In overeenstemming met de wet heeft de Koper in het geval van verkoop op afstand het recht op een bedenkperiode van veertien (14) dagen vanaf de datum dat Koper het Product ontvangen heeft. Koper kan zijn bestelling annuleren, of anders de Begunstigde, zonder dat hij redenen hoeft op te geven voor de annulering en zonder boetes te hoeven betalen, met uitzondering van de bezorgkosten (exclusief standaard bezorgkosten) en retourkosten, die betaald worden door de Koper.

    De Koper, of de Begunstigde, brengt de Verkoper op de hoogte van zijn beslissing om de bestelling te annuleren door hem vóór de periode van 14 dagen het op de Site beschikbare herroepingsformulier, of enige andere ondubbelzinnige verklaring waarin hij zijn wens tot herroeping uitdrukt, toe te sturen. De Koper kan gebruikmaken van het op de website beschikbare contactformulier om het herroepingsformulier te versturen.

    Print het herroepingsformulier

    Voor cadeaubonnen is echter geen teruggave van het fysieke formaat vereist. De Cadeaukaart wordt op afstand gedeactiveerd. Terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van het herroepingsverzoek.

    De Koper kan enkel aansprakelijk worden gesteld in geval van waardevermindering van de Cadeaukaart als gevolg van andere manipulaties dan noodzakelijk voor de goede werking van de Cadeaukaart, en dit in overeenstemming met de aard en de kenmerken van de Cadeaukaart. Wanneer de Cadeaukaart geheel of gedeeltelijk is besteed, is het retourneren van het Product onmogelijk. Het herroepingsrecht kan in een dergelijk geval dus niet van toepassing zijn.

    Het staat de Koper of de Begunstigde vrij zijn Product te gebruiken vóór het einde van de termijn van het herroepingsrecht. Indien de Begunstigde besluit van de Service gebruik te maken, betekent dit dat hij er stilzwijgend maar onbetwistbaar mee instemt afstand te doen van zijn recht op opzegging.

    Dit artikel is niet van toepassing op Kopers die geen privépersonen zijn.

    In het geval dat de Product niet wordt gebruikt, verloren of vernietigd, kan de Begunstigde geen aanspraak maken op terugbetaling. Verkoper behoudt zich het recht voor geen claims te accepteren van de Koper en/of Begunstigde die zijn Product buiten het gebruikelijke distributienetwerk voor Wonderbox -producten verkreeg, met name rechtstreeks van een privépersoon. In geval van een activeringsprobleem wordt de Kopers/Begunstigden aangeraden het bewijs van de aankoop te bewaren en de geldigheid en de status van hun Product rechtstreeks op de saldo check pagina te controleren.


Levering

Herroepingsrecht

  • Je hebt het recht om de bestelling binnen een periode van 14 dagen zonder opgaaf van reden te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is, de producten fysiek in bezit neemt.
    De intrekking geldt alleen voor ongebruikte producten
    Je moet ons op de hoogte stellen van je wens om je bestelling te herroepen en daarbij aangeven voor welke producten in je bestelling je restitutie wilt (geef het serienummer op voor elke cadeaubon die je wilt laten restitueren).

    De Koper, of de Begunstigde, brengt de Verkoper op de hoogte van zijn beslissing om de bestelling te annuleren door hem vóór de periode van 14 dagen het op de Site beschikbare herroepingsformulier, of enige andere ondubbelzinnige verklaring waarin hij zijn wens tot herroeping uitdrukt, toe te sturen. De Koper kan gebruikmaken van het op de website beschikbare contactformulier om het herroepingsformulier te versturen.

    Print het herroepingsformulier

    Voor cadeaubonnen is echter geen teruggave van het fysieke formaat vereist. De Cadeaukaart wordt op afstand gedeactiveerd. Terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van het herroepingsverzoek.

    De Koper kan enkel aansprakelijk worden gesteld in geval van waardevermindering van de Cadeaukaart als gevolg van andere manipulaties dan noodzakelijk voor de goede werking van de Cadeaukaart, en dit in overeenstemming met de aard en de kenmerken van de Cadeaukaart. Wanneer de Cadeaukaart geheel of gedeeltelijk is besteed, is het retourneren van het Product onmogelijk. Het herroepingsrecht kan in een dergelijk geval dus niet van toepassing zijn.

    Het staat de Koper of de Begunstigde vrij zijn Product te gebruiken vóór het einde van de termijn van het herroepingsrecht. Indien de Begunstigde besluit van de Service gebruik te maken, betekent dit dat hij er stilzwijgend maar onbetwistbaar mee instemt afstand te doen van zijn recht op opzegging.

    Dit artikel is niet van toepassing op Kopers die geen privépersonen zijn.


CONTACT : Heb je vragen over onze cadeaukaarten?

Bekijk onze meest gestelde vragen en je vindt zeker het antwoort dat je zoek. Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?

Vul dan ons CONTACT PAGINA  in, stuur het naar het klantenserviceadres en we nemen binnen 15 dagen contactmet je op