×

FAQ


KLANTENSERVICE

Meest gestelde vragen


Gebruik

  • Bij een fysieke kaart zit de pincode verborgen onder een laagje krasbare inkt op de achterkant van de cadeaukaart. 
    Om de pincode zichtbaar te maken, krast u eenvoudigweg de schraaplaag lichtjes met een muntje. 
    Wij raden u aan geen scherpe voorwerpen te gebruiken, omdat u hierdoor de pincode kunt beschadigen. 
    Bij een digitale cadeaukaart is de pincode direct zichtbaar op het te printen document, zonder dat er gekrast hoeft te worden

  • Als de pincode niet meer zichtbaar is op de cadeaukaart, neem contact met ons op via onze contactpagina onder vermelding van het serienummer op de achterkant van je fysieke kaart.
    Wij zullen u binnen enkele dagen ofwel de pincode bezorgen ofwel een nieuw kaartnummer en pincode die overeenstemmen met het laatste saldo dat op de kaart is geregistreerd. In dit laatste geval wordt uw oorspronkelijke kaart gedeactiveerd.

  • Alle cadeaukaarten hebben hun eigen vervaldatum. Kijk op de pagina van onze site die overeenkomt met de kaart van je keuze. daar vind je de geldigheidsperiode van de kaart en andere informatie.
    De geldigheidsdatum gaat in op het moment dat de kaart in de winkel is gekocht of op de website is verstuurd voor aankoop. Wanneer je een cadeaukaart ontvangt, kun je op onze site het saldo op de kaart.

  • We onderscheiden drie soorten cadeaukaarten:
    Single-brand cadeaukaarten kunnen worden gebruikt in winkels of op de website van het merk.
    Cadeaukaarten voor directe betalingen kunnen worden gebruikt bij partners die de kaart accepteren. De lijst met acceptanten staat op de kaart vermeld en is ook te vinden op de website van de kaart.
    Cadeaukaarten met een keuzemogelijkheid werken door je kaart naar keuze om te zetten in één of meerdere kaarten die je selecteert op de website van keuze-cadeuakaart en volgens het bedrag dat beschikbaar is op de kaart.
    Al deze informatie is beschikbaar op de informatiepagina van elke kaart op onze website.

Bestellen